FAQ - Ridsport Digital och PLUS

Sverige  Var hittar jag mitt kundnummer? Hur gör jag för att logga in? Jag minns inte mitt lösenord! Lugn, här får du svar på de flesta frågor som rör nya digitala Ridsport.

Vad är Ridsport Digital och PLUS?
Ridsport Digital är Ridsport på webben. Är du redan prenumerant betalar du inget extra - bara logga in eller skapa ditt inlogg! Vill du bara läsa våra PLUS-artiklar betalar du 49 kronor i månaden, och lägger du till en tia får du även e-tidningen för endast 59 kronor.

Hur får jag reda på mitt kundnummer?
Ring Nettan på Ridsport, 0156-348 79 eller ring Prenservice på 0770-45 71 40, öppet vardagar kl 8.30-16.00 eller. Du kan också hitta ditt kundnummer vid ditt namn på din förnyelseavi och delas din tidning ut med posten står även kundnumret på tidningen.

Jag kan inte logga in med mitt kundnummer!
Har du skapat inlogg? Använder du samma postnummer som prenumerationen står på? Kundnumret och postnumret måste matcha för att det ska fungera. Kontakta Nettan 0156-348 79 eller Prenservice (0770-45 71) om det behöver uppdateras.

Jag kan inte logga in trots att jag skapat inlogg!
Gör om ditt inlogg i "Skapa inlogg". Använd ditt kundnummer och postnummer.

Jag kan inte läsa e-tidningen i min mobil!
Gå till https://www.qiozk.com/app/ridsport/ direkt och läsa tidningen där. Eller öppna e-tidningen via din app.

Kan jag byta mitt lösenord?
Ja, det gör du på "Mina sidor". Gäller endast då man kommer ihåg sitt lösenord men vill byta ändå. Kommer man inte ihåg lösenordet så får man beställa nytt som kommer till den anmälda e-postadressen.

Varför har ni låst vissa artiklar?
För att Ridsport vill fortsätta att hålla en hög kvalitet på allt vi skriver om och god journalistik kostar.

Har du fortfarande frågor? Ring Nettan på 0156-348 79 eller maila nettan@tidningenridsport.se.