Hur är det egentligen ställt med känslan för service inom hästnäringen? Ni är många som säljer era tjänster och förmodligen även vill tjäna en slant på?Hur kan det komma sig att det är så otroligt många som inte har förstått sambandet mellan känsla fört service och försäljning? Några konkreta exempel från verkligheten: Hästköp: Köpare åker 60 mil för att prova häst/ar! Sällan säljare ens bjuder på 1 kopp kaffe. Lite småprat och fika är inte dumt! Tränare: Varför kan ni inte bestämma er i tid när ni ska ha eller inte ha era träningar? Vi kunder som betalar er lön har också ett liv att planera och få ihop. Vad är det som är så svårt? Affärsmässighet är något som i många fall saknas inom hästsporten vilket är konstigt? Skärpning
Så arbetar Ridsport
Grunden i vår journalistik är trovärdighet och opartiskhet. Det vi publicerar ska vara sant och relevant. Ridsport är oberoende och fristående i förhållande till ekonomiska, privata, politiska och andra intressen.
Följ Ridsport på